Postaw mi kawę na buycoffee.to

10:24:00

XX BOLESŁAWIECKIE ŚWIĘTO CERAMIKI Gliniada


    W sobotę rządziły Glinoludy. Białe miasteczko rozbite nad stawem powiewało sztandarami już od wczesnych godzin porannych aż do późnego wieczora.
Szaro-biała masa lała się, skapywała z pędzli, pryskała z dozowników, dopasowując się do powlekanych kształtów.
I schła, przemieniając się w drugą skórę.
Białe postacie, jak wyjęte z powieści fantasy, przechadzały się po rynku, skwerach, ulicach, spacerowały między nie pozbawionymi innych kolorów przechodniami i przenikały przez wielokolorowe bańki.
Gliniana Bajka.


















Booking.com

Jeśli moje wpisy pomogły Ci na chwilę przenieść się w miejsca, które odwiedzam, a wskazówki przydały Ci się w podróży, możesz postawić mi kubek apetycznej, choć wirtualnej, kawy :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 komentarzy:

  1. Czekalam na zdjecia z gliniady, Twoja coreczka fajnie wygladala...ale ostatnie zdjecie jest genialne, w wannie, stopy juz domyte a wlosy i fryzura jak dzielo sztuki...pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  2. Także zauroczyło mnie ostatnie zdjęcie, złapałaś w kadr niespotykany moment. Jak to w życiu bywa, znowu nie mogłam być na tym święcie, czego niezmiernie żałuję.Nie będę już mówić może za rok bo znowu nic nie wyjdzie.Ceramika w pawie akcenty po prostu genialna, pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne- ale ostatnie po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgadzam - ostatnie zdjęcie to taka wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałyśmy się widzieć :) Chyba napiszę sobie na plecach "że ja to ja"...

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjecie jest magiczne♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę kiedyś się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to musi być niesamowite być takim glinoludem i przenikać przez bańki mydlane!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te Wasze glinoludy i wielkie bańki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie zobaczyć relację, miałam tam jechać, ale niestety pokryło się to z wyjazdem do Włoch i może następnym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że marzenie córki zostało spełnione w 100%. Piękna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. której?
      starsza bierze udział trzeci rok z rzędu ;)

      Usuń
  12. Chciałabym to kiedyś zobaczyć na własne oczy. Ceramika z Bolesławca jest bardzo popularna na wyspie, mam znajomą Włoszkę i Irlandkę, które polują na te wyroby, Polacy też z sentymentu kupują. U mnie na półce 2 kubki ostatnio się pojawiły. Bolesławiec rozpoznawalny jest z daleka na sklepowych połkach. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. oj widac ze zabawa byla przednia. Pieknie ja uchwycilas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne metamorfozy, nieustające przemiany... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku przegapiłam niestety. Ale te zdjęcia bajeczne, wczułam się w nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello my friend! I want to say that this post is awesome, great written and include almost all vital infos.
    I'd like to see extra posts like this .

    OdpowiedzUsuń
  17. I quite like reading through an article that can make men and
    women think. Also, thanks for permitting me to comment!

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have really enjoyed surfing
    around your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you
    write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello, every time i used to check weblog posts
    here in the early hours in the daylight, because
    i love to learn more and more.

    OdpowiedzUsuń
  20. I have read several good stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I wonder how much attempt you set to create one of these magnificent informative website.

    OdpowiedzUsuń
  21. Everyone loves it whenever people get together
    and share opinions. Great site, stick with it!

    OdpowiedzUsuń
  22. I do not even know the way I stopped up here, however I assumed
    this put up was good. I don't know who you are but certainly
    you are going to a famous blogger for those who are not already.
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello, I enjoy reading through your article post.
    I wanted to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zwidokiemnaobelisk.pl , Blogger